Car - Star / obytné vozy
Hyundai Centrum Praha s.r.o.
Českobrodská 42
190 12  Praha 9 - Dolní Počernice
Tel.: +420 720 071 117
E-mail: recepce@car-star.cz

Z našeho blogu

Zábavné parky a aquaparky

kategorie cestování
datum 29. 8. 2018
Cíl cesty / myšlenka: zábavní parky, aquaparky

Plán a cíl cesty se mnohokrát změnil, ale pár hodin před odjezdem bylo téměř jasno. Vyrazíme přes Rakousko do Itálie, poté Europapark v Německu.
Den 1:
V pátek odpoledne jsme vyrazili směr Itálie přes Rakousko. Protože jsme vyrazili pozdě, rozhodli jsme se po 390 km přespat v Rakousku u jezera Attersee kousek před Salzburgem.
Na jihu jezera bylo několik míst kde parkovat nadivoko hned vedle jezera, tak jsme toho využili.
Den 2:
Ráno je opět vedro, takže den zahajujeme koupáním v jezeře.
Ještě dopoledne vyrážíme na 400 km cestu do Itálie. V Jesolo jsme našli kemp pro karavany, rezervujeme si 2 dny (Camping Park dei Dogi). Večer stíháme koupel v moři.
Den 3:
Ráno vyrážíme městskou dopravou s jedním přestupem směr Akvapark (Aqualandia). Park má pěkné tobogány, atrakce a dobré jídlo, ale nekonečné fronty vše kazí.
Den 4:
Když už jsme tak blízko Benátek, měníme plány a jedeme 60 km na jeden den prohléhnout město. Vyrážíme karavanem, parkování u letiště a dále lodí padá. Nedá se parkovat, jedeme blíže městu. Necháváme obytňák asi 2 km od mostu do Benátek a dále jedeme městskou dopravou, ideální volba.
V Benátkách jsme nakrmili ryby a holuby (až později jsme potkali ceduli nekrmte holuby).
Večer vyrážíme směr Europapark v Rust/Německo. Vzhledem k pokročilé noci a ujetých 600 km, zastavujeme na parkovišti u dálnice a nocujeme kousek před Bodamským jezerem.
Den 5:
Je vedro. Popojíždíme k Bodamskému jezeru na vykoupání 70 km. Téměř celé jsme jej objeli, pak jsme našli parkoviště u plovárny. Zastavujeme na cca 2 hodiny.
Poté vyrážíme dále 160 km. Odpoledne přijíždíme k Europaparku. Téměř naproti parku (100 metrů) je krásné parkoviště pro obytná auta s recepcí v penzionu (Yvonne Sigg Family- and Themeguesthouse).
Den 6 a 7:
Dva dny trávíme v Europaparku. Prostě paráda. Horské dráhy se zrychlením z 0-100 za 2,5 sec., případně 4G či dřevěná horská dráha, která si to maže i 100 km/h.
Čtvrtek večer vyrážíme směr technické muzeum v Sinsheim 160 km, kde je veliké muzeum aut, tanků a letadel včetně Concorde a TU 144. Parkoviště na nocování obytňáků zavírá vrata v 20:00, což jsme nestihli, takže jsme přespali na parkovišti u dálnice asi 3 km daleko (parkoviště s prostorem pro karavany).
Den 8:
Zhoršuje se počasí, mrholí a teplota padla pod 20 stupňů. Ráno jdeme do muzea. Muzeum super, neskutečná kolekce, stovky exemplářů a nebylo tam moc lidí.
Počasí se nemá zlepšovat, tak večer popojíždíme 190 km k malému Aquaparku Freizeitbad Atlantis v Herzogenaurach, kde je super tobogán na kterém se jezdí v pneumatikách. Večer se koupeme, 2 hodiny bohatě to stačí. Přespáváme u aquaparku.
Den 9:
Stále nic moc počasí. Opět se jdeme na 2 hodiny koupat do Atlantisu a poté jedeme dále. Vzhledem k počasí, a to že se nám nechce domů, jedeme 80 km do Ambergu, kde je také možnost koupání.
V Amberku u krytého koupaliště je parkoviště pro karavany. Parkoviště bylo plné, tak stojíme poblíž na parkovišti pro auta. Navštěvujeme centrum tohoto historického města a jdeme se na pár hodin koupat. Nocujeme u aquaparku.
Den 10
Jedeme domů 250 km.
Teď už jen vyklidit obytňák, moc se nám jej vracet nechce.

Nejčtenější

9. 10. 2018

Kategorie

Archív

Naše tipy na nejkrásnější cesty

Hledáte nejlepší destinace, kam vyrazit se svým obytným vozem? Máme pro vás tipy na nejlepší dovolenou, známe nejkrásnější místa, kam lze zajet po čtyřech kolech. Ať jezdíte rádi za sluníčkem, za mořem nebo do hor, u nás najdete bezvadné tipy na cesty. Využijte našeho užitečného pomocníka na cesty, kterého píšeme společně s našimi zákazníky.